sâmbătă, 6 aprilie 2013

SĂPTĂMÂNA „ALTFEL” („SĂ ȘTII MAI MULTE, SĂ FII MAI BUN!”) 2013

     După o săptămână într-adevăr altfel, vă invităm să vă bucurați alături de noi de munca și culoarea din PROIECTUL „HAI DE PAȘTE ÎN BUCOVINA!”, desfășurat în școala noastră. 
    Am postat cele mai interesante fotografii pe pagina noastră de facebook (care poate fi accesată din bara de jos sau printr-o simplă căutare a sintagmei cerc literar) și vă rugăm să ne spuneți care este poza care vă place cel mai mult. 
    Se pare că proiectul a avut succes în rândul elevilor, fiindcă am primit un răspuns pozitiv din partea lor  prin chestionare.
     În plus, ei ne-au mărturisit următoarele:

Cel mai mult mi-a plăcut… Mi-ar fi plăcut dacă…
Când am văzut desenele animate Era aşa tot anul
Că lucrurile că lucrurile au fost interesante Erau prietenii şi verii mei cu mine
Dansul iepuraşului şi că am lucrat la calculatoare Nu ar fi fost aşa urât afară
Filmul HOP Ar mai fi la şcoală aşa
Că am desenat Făceam mai mult sport
Că toate lucrurile au fost plăcute
Când am jucat ZIDUL URLĂTOR