joi, 16 februarie 2012

Întâlnire cu emoții

     După cum v-am anunțat de săptămâna trecută, am organizat la cerc o preselecție pentru selectarea a doi noi cerchiști și am derulat concursul „Miss Pluș”.
     Pe holul școlii s-au ivit mai mulți elevi, însă doar șase au avut curajul de a se prezenta în fața intransigentului juriu format din toți cerchiștii întrebători. Bineînțeles că nivelul celor care s-au prezentat a fost foarte diferit, așa că au existat destule „perluțe”:
 
- Care a fost ultima carte citită?
- Cartea de limba română.

 - Dacă nu ți-ar plăcea în prima zi la cerc, ai mai veni?
- Da.
- De ce?
- Poate-mi place a doua oară.
 
- De ce vrei să vii la cerc?
- Pentru că sunt multe fete frumoase.
 
 
      Și ca să nu fim deloc răutăcioși, să spunem că și cerchiștii s-au străduit prea tare uneori:
 
- „nu sunt prea serioasă dar o să-l primesc”
- „l-aș primi dar mi-e greu nu cred că l-aș primi”

        Cu aceste câteva excepții, juriul cerchiștilor a trecut dincolo de așteptări, pentru că a cerut celor prezenți respect, o ținută decentă, dorință, avânt și o mare apropiere de lectură, iar seriozitatea a ieșit în evidență. Mai pe scurt, Mihai nu mai este singurul cavaler cerchist, ci i s-au alăturat Ciornei Ionuț (clasa a V-a) și Strugariu Vasile (clasa a VII-a). 
       Cealaltă parte competitivă a întâlnirii a fost mai plăcută. La concursul „Miss Pluș” au participat cerchiștii care s-au străduit să atragă voturile celorlalți. Am filmat prezentările, așa că vă puteți bucura și voi de ele. Concurența a fost foarte strânsă:

  1. MARIA - 541P
  2. IULIANA - 510P
  3. LOREDANA - 498P
  4. ELIZA - 492P
  5. LAURA - 483P
  6. GEORGIANA - 472P
  7. ALINA - 458P

     În plus, să nu uităm că am fost la un cerc literar și mai trebuia să și citim, nu doar să ne pierdem în „lucrări administrative”. Așa că ne-am pus pe treabă, am citit și am discutat un text scurt, dar foarte util, „Ultimul nivel”, al lui Danion Vasile, pe care îl puteți găsi ușor într-un search. Este unul dintre textele care vorbește cât se poate de clar de influența negativă pe care o poate avea Internetul asupra copiilor.